Klachten

Heeft u een klacht? Dan horen we dat graag. We betreuren het dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en doen ons best er samen met u uit te komen. Hieronder vindt u een stappenplan die u kunt volgen om uw klacht te melden.

Stap 1: Kom met ons in contact
Meestal helpt een goed gesprek. Bel ons via 0570-504130. Bent u na het gesprek nog niet tevreden? Vul dan het klachtenformulier in, we nemen binnen twee werkdagen contact met u op.

Stap 2: Bent u het niet eens met hoe we de klacht hebben afgehandeld?
Vanaf 1 januari 2024 heeft elke gemeente een meldpunt voor klachten over verhuurders of verhuurbemiddelaars. Iedere huurder kan daar terecht. Meer informatie vindt u op: www.deventer.nl/meldpuntverhuur.

Stap 3: Bent u niet tevreden met het advies van de gemeente of hoe ze het afhandelden?
In een aantal gevallen kunt u ook naar de huurcommissie of de kantonrechter gaan. Via deze link vindt u meer informatie: Wanneer kan ik terecht bij de Huurcommissie en wanneer kan ik naar de kantonrechter? | Rijksoverheid.nl

 

In aanbieding
Actueel aanbod

Brink 91B

Bekijk aanbod

Direct contact

Een vraag?
Hulp nodig?

Neem contact
met ons op!

0570 - 504 130

Contact