Klachten
Heeft u een klacht? Dan horen we dat graag. We betreuren het dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en doen ons best er samen met u uit te komen. Hieronder vindt u een stappenplan die u kunt volgen om uw klacht te melden.
Stap 1: Kom met ons in contact
Meestal helpt een goed gesprek. Bel ons via 0570-504130. Bent u na het gesprek nog niet tevreden? Vul dan het klachtenformulier in, we nemen binnen twee werkdagen contact met u op.
Stap 2: Bent u het niet eens met hoe we de klacht hebben afgehandeld?
Dan kunt u terecht bij de KLAC. Dat is een onafhankelijke klachtencommissie die uw klacht in behandeling gaat nemen. Vul daarvoor het klachtenformulier in. De KLAC geeft ons vervolgens een advies over hoe we de klacht kunnen afhandelen.
In het klachtenreglement leest u wie er allemaal een klacht in kan dienen en wat voor klachten het kunnen zijn.
Stap 3: Bent u niet tevreden met het advies van de KLAC of hoe ze het afhandelden?
In een aantal gevallen kunt u naar de huurcommissie of de kantonrechter gaan. Via deze link vindt u meer informatie: Wanneer kan ik terecht bij de Huurcommissie en wanneer kan ik naar de kantonrechter? | Rijksoverheid.nl